“Black Friday” endirimləri güvən yaratmırbackend

Araşdırmaya görə, istehlakçıların 56,8 faizi kampaniyalara etibar etmir.

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

İnterpress.az “Sozcu”yə istinadən bildirir ki, Türkiyədə “Əfsanəvi Cümə” və “Möhtəşəm Cümə” kimi tanınan “Black Friday” hər il alış-veriş çılğınlığına səbəb olur. Xüsusilə bu günlərdə güclənən kampaniya reklamları istehlakçıları alış-veriş etməyə təşviq edilir.

Türkiyədə aparılan araşdırmaya görə, bu dövrdə istehlakçıların 33,1 faizi alış-veriş etmir, 66,9 faizi isə alış-verişə üstünlük vermir. Bu dövrdə edilən alış-verişin 75,4 faizi onlayn marketlərdə edilir.

Qeyd edək ki, bu alış-veriş günü ilk dəfə 1961-ci ildə “Black Friday” kimi qeyd edilib. Həmin gün sıx trafik və alış-verişin yaratdığı çətinliklərə görə Filadelfiyaya bu ad verilib.