İnterpress.az xəbər verir ki, bunu Azərbaycan Dəmir Yolları Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin (QSC) sədri Cavid Qurbanov bildirib.
Cavid Qurbanov işlərin çətin iqlim şəraitində – dəniz səviyyəsindən 2300-2500 metr hündürlükdə getdiyini, bütün bunların da dəmir yolu xəttinin tikintisinə təsirinin qaçılmaz olduğunu diqqətə çatdırıb.
Onun sözlərinə görə, dəmir yolunun Gürcüstan hissəsi, demək olar ki, tamamlanmaq üzrədir. O qeyd edib ki, Türkiyə tərəfində torpaq işinin 80%-i yekunlaşıb, qalan işlərin isə bu ilin sonuna qədər yekunlanacağı gözlənilir. Texniki işlər isə artıq tamamlanıb.
Daha sonra Şimal-Cənub dəhlizi layihəsinə toxunan Cavid Qurbanov görülən işlərdən danışıb. İşlərin 70%-nin tamamlandığını, yolun 5.5 km-nin artıq çəkildiyini və körüpünün dayaqlarının qoyulduğunu diqqətə çatdıran qonaq tezliklə 8.3 km-də çəkilərək birlşədiriləcəyini önə çəkib.
İpək yolu layihəsinə toxunan qonaq bu layihənin çox böyük coğrafi ərazini əhatə etdiyi diqqətə çatdırıb.
O bildirib ki, bu yol həm Rusiyanın, həm Azərbaycanın həm də Qazaxıstanın üzərindən keçməklə Avropaya çıxışı genişləndirəcək: \”Çin, Avropa və bu dövlətlər arsında mübadilə təqribən 100 milyon ton ətrafındadır. Lakin zaman keçdikcə bu rəqəm artacaq. Bununla da nəqliyyat növlərinə təlabat da artacaq. Çoxaladıqca da bu yolun genişlənməsi lazımdır. Bunun da əsaslarından biri ölkəmizdən keçən dəmir yoludur. Bu yol Qazaxıstan və Çin arasındakı Dostluq stansiyasından başlayır, Aktaunu keçir və Bakıdakı Ələt limanına, oradan Gürcüstana, Gürcüstandan Poti və Batumi limanlarına, oradan da Avropaya paylanır”. (ANS TV)
İnterpress.az