“Amazon”un video axınını yavaşlatmaq niyyəti yoxdur, lakin artan istehsal fakturalarını idarə etmək üçün şirkət reklamla dəstəklənən Prime Video səviyyəsi üzərində işləməyə başlayıb.
Bu barədə İnterpress.az xarici mediaya istinadən xəbər verir.
“Netflix” artan xərc haqlarını azaltmaq üçün oxşar addım atıb.
“Amazon” reklam partnyorları ilə axın xidmətinə reklam gətirmək barədə daxili müzakirələr aparıb.
İddia edilən planlardan biri, video izləmə seansları zamanı reklamları yayımlayarkən sıfır reklamı olan, lakin daha yüksək qiymətə Prime Video səviyyəsini təklif etməkdir.
Hal-hazırda “Amazon” ayda 14,99 dollar ödəyən hər bir Prime üzvünə Prime Videonu pulsuz təklif edir.
Təkcə Prime Video hər hesab üçün 9.99 dollar aylıq abunə haqqı ilə gəlir. Amazon reklam üçün yad deyil.
May ayında istifadəyə verilən Fire TV kanalları həm reklamsız, həm də reklamla dəstəklənən səviyyələr təklif edir.
İndiyə qədər Amazon yalnız son bir neçə həftə ərzində daxili danışıqlar aparıb, lakin bildirildiyinə görə, Prime Video axını təcrübəsinə reklamların necə və nə vaxt daxil ediləcəyinə qərar verməyib.