“MilliÖn”dən abunəçilərə qarşı məsuliyyətsizik – FOTObackend

“MilliÖn”dən abunəçilərə qarşı məsuliyyətsizik – FOTO

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

İnterpress.az xəbər verir ki, 05.07.2016 22:11 tarixində \”MilliÖn\” ödəmə terminalında əməkdaşımız \”BakıKart\” balansını artırmaq üçün 3 manat ödəsə də balans hesaba keçirilməyib və \”MilliÖn\”də xəta baş verib. Əməkdaşımız saatlarla xəttə gözlədilib. Saatlarla gözlədikdən sonra həmin qurumun gecə növbətçisi Nicat adlı şəxs dəstəyi götürüb və heç bir köməklik göstərə bilməyib.

Nicat adlı operator əməkdaşımıza sistemlərində xəta baş verdiyini bildirib və həmin məbləğin balansa kontur kimi ya da müştəri xidmətlərinə yaxınlaşaraq geri qaytarılacağını bildirib. Əməkdaşımız ilk təkliflə razılaşıb amma nəticədə qurumun operatoru həmin məbləğin kontur kimi balansa keçirilməsinin 3 iş günü ərzində həyata keçiriləcəyini bildirib.

Nicat adlı gecə növbətçisi bu təlimatın rəhbərlik tərəfindən verildiyini bildirib.

"MilliÖn"dən abunəçilərə qarşı məsuliyyətsizik - FOTO

İnterpress.az