Netflix parol mübadiləsi üçün əlavə ödənişlər tətbiq etməyə başlayırbackend

Netflix parol mübadiləsi üçün əlavə ödənişlər tətbiq etməyə başlayır

  • whatsapp
  • messenger
  • telegram
  • vkontakte
  • odnoklassniki

Netflix Böyük Britaniya və ABŞ da daxil olmaqla, böyük bazarlarda parol paylaşma ilə bağlı uzun müddətdir vəd etdiyi mübarizəyə başlayıb.

Bu barədə İnterpress.az yerli mediaya istinadən xəbər verir.

ABŞ-dakı istifadəçilərin ayda 8 dollara öz hesab məlumatlarını başqaları ilə paylaşa biləcəklərini açıqlayıb.

Hesab paylaşma təzyiqini ABŞ-a daşımağa hazırlaşan Netlix şirkəti parol paylaşan ABŞ müştəriləri üçün yaratdığı yeni ödəniş cədvəlini təqdim edib.

Buna görə Netflix istifadəçilərin ayda əlavə 8 dollara hesab məlumatlarını paylaşa biləcəklərini qeyd edib.

Böyük Britaniyada bu ödəniş 5 funt sterlinq olaraq müəyyən edilib.

Digər tərəfdən, bu seçimlərin yalnız standart və premium plandan istifadə edən müştərilərə verildiyi bildirilib.

Şirkət, ABŞ və Kanadada 30 milyon istifadəçi də daxil olmaqla, dünya üzrə cəmi 100 milyon ailənin Netflix hesabından istifadə etdiyini açıqlayıb.

Keçən il Latın Amerikasında başlayan parol mübadiləsi üçün təkan Netflix-in istifadəçilərdən daha çox gəlir əldə etmək strategiyasının mühüm hissəsi kimi şərh edilib.

İspaniyada isə bu strategiya əks nəticə verib.

İspaniyada əlavə hesab üçün 5,99 avro ödəməyə başlayanda ilin ilk üç ayında bir milyondan çox abunəçisini itirib.

Çərşənbə axşamı Netflix Avstraliya, Braziliya, Fransa, Almaniya, Meksika və Sinqapur da daxil olmaqla 103 ölkə və bölgədəki müştərilərə hesab paylaşımı haqqında e-poçt göndərib.

Şirkət daha əvvəl investorlara proqramını genişləndirdiyi üçün ləğvlərin olacağı barədə xəbərdarlıq edib.

Dəyişikliklərin fevral ayında həyata keçirildiyi Kanadada ödənişli üzvlük bazası indi dəyişikliklərdən əvvəlkindən daha böyükdür və əvvəllər deyildiyi kimi gəlir artımı sürətlənib.

Netflix əvvəllər hesablamışdı ki, rəsmi qaydalara zidd olmasına baxmayaraq, 100 milyondan çox ailə parol paylaşır.

Abunəçilərin artımı yavaşladığı və artan rəqabət onun axın bazarında hökmranlığına meydan oxuduğu üçün şirkət daha çox pul qazanmaq üçün bu auditoriyadan istifadə etmək istəyir.