Fransa parlamenti sosial mediada təsir edənlərin kommersiya fəaliyyətlərinə nəzarəti nəzərdə tutan qanun layihəsini təsdiqləyib.
Bu barədə İnterpress.az xarici mediaya istinadən xəbər verir.
Fransada Milli Assambleyanın Baş Assambleyasında sosial media platformalarında təsir edənlərin kommersiya fəaliyyətlərinə nəzarəti nəzərdə tutan qanun layihəsi ikinci dəfə müzakirə edilib.
Kommersiyaya təsir edənlərin fəaliyyətinə hüquqi tərif gətirən qanun layihəsi yekdilliklə qəbul edilib.
Qanun layihəsinin sabah parlamentin qarşı tərəfi olan Senatda səsvermədən sonra yekunlaşacağı gözlənilir.
Fransada qanun layihəsinin nəhayət qəbul edilməsi üçün Parlamentin iki palatası, Nümayəndələr Palatası və Senat eyni qanun layihəsini təsdiq etməlidir.
Martın 30-da Milli Assambleya təsir edənlərin fəaliyyətinə nəzarət etmək üçün qanun layihəsini yekdilliklə qəbul edib.
Fransa Senatı qanun layihəsini mayın 9-da dəyişikliklərdən sonra yekdilliklə qəbul edib.
Milli Məclisin 7 senator və 7 deputatdan ibarət birgə komissiyası mayın 25-də birgə qanun layihəsinin mətnini razılaşdırıb və qanun layihəsi parlamentə geri göndərilib.
Qanun layihəsi təsir edənlərə spirtli içki və plastik cərrahiyyəni reklam etməyi qadağan edir və onların postlarında “reklam” və ya “kommersiya əməkdaşlığı”nı məcburi edir.
Qanun layihəsində nəzərdə tutulan qadağaları və öhdəlikləri pozan təsir edənlərin həbs və pul cəzasına məhkum ediləcəyi nəzərdə tutulur.
Fransada təsir edənlərin sayının 150 min olduğu təxmin edilir.