ABŞ Milli İstehlakçılar Liqası (NCL) Starbucks-a qarşı müştərilərə “yalan və aldadıcı şəkildə” etik qəhvə və çay mənbələri dedikləri üçün məhkəməyə müraciət edib.
Bu barədə interpress.az xarici mediaya istinadən xəbər verir.
NCL tərəfindən edilən açıqlamada Starbucks-ın etik qəhvə və çay təmin etdiyini iddia etdiyi, lakin əslində şirkətin marketinqinin istehlakçıları aldatdığı iddia edilib.
Açıqlamada Starbucks-ın qəhvə və çay fermalarından və kooperativlərdən aldığı alışlarla bağlı uşaq əməyi, məcburi əmək, cinsi təcavüz və təcavüz və digər insan hüquqları pozuntuları ilə bağlı məlumatları paylaşmadığı iddia edilib və iddiada şirkətin satın aldığına dair ətraflı sübutlar təqdim edilib.
Bu pozuntulara yol verən yerlərdən məhsullar.
Açıqlamada ifadələri yer alan NCL-in baş direktoru Sally Greenberg Starbucks-ın bazar rəflərindəki hər qəhvə paketində müştərilərinə yalan danışdığını iddia edib.
Starbucks-ın tədarük zəncirində ciddi insan hüquqları və əmək pozuntularının olduğunu bildirən Greenberg deyib:
“İstehlakçıların nə üçün ödədiklərini tam olaraq bilmək hüququ var. NCL bu aldadıcı tətbiqləri ifşa etməkdə və Starbucks-ı iddialarına görə məsuliyyətə cəlb etməkdə qərarlıdır”.