İtalyada sosial media fenomenləri məzmunlarını onlayn yayımlayarkən ənənəvi media orqanları ilə eyni qaydalara tabe olacaqlar.
Bu barədə interpress.az xarici mediaya istinadən xəbər verir.
Hadisələrin fəaliyyətinin İtaliya Rabitə Təşkilatının (AGCOM) nəzarəti altında olacağı bildirilib.
Qaydalar ilkin olaraq bir milyondan çox izləyicisi olan yaradıcılara şamil ediləcək.
“Fenomenlərin Vəhşi Qərbi bitdi. Biz böyüklərindən başlayırıq, lakin digər hadisələr də uyğunlaşmalı olacaq”, – AGCOM rəhbəri Giacomo Lasorella bildirib.
Aparıcı təsir göstərənlər brend əməkdaşlıqlarını açıq şəkildə etiketləməsələr və ya biznes maraqlarını açıqlamasalar, böyük cərimələrlə üzləşəcəklər.
Təklif olunan təlimatlar həmçinin uşaqları brendlə əməkdaşlıq və biznes maraqlarını lazımi şəkildə təbliğ edə bilməyən təsir edənlər üçün sərt cəzalar, o cümlədən 250.000 avroya qədər cərimələr daxil olmaqla yeni qaydalarla qorumaq məqsədi daşıyır.
AGCOM-un bəyanatında deyilir ki, onun tədbirləri kommersiya rabitəsi və fərdlərin, yetkinlik yaşına çatmayanların əsas hüquqlarının və idman dəyərlərinin qorunmasını əhatə edəcək.