McDonald’s, İsrailin Qəzzada törətdiyi qırğın səbəbiylə dünya miqyasında həyata keçirdiyi boykotların satışlarına zərər verdiyini açıqlayıb.
Bu barədə interpress.az xarici mediaya istinadən xəbər verir.
McDonald’s satış hədəfinə çata bilmədi və hədəfi əldən buraxdığı üçün İsrailin Qəzza müharibəsini günahlandırıb.
Şirkət eyni mağaza satışlarının üç ayda 3,4 faiz artdığını və analitiklərin təqribən 4,9 faiz artım gözləntilərinin altında olduğunu bildirib.
Şirkətin baş maliyyə direktoru Ian Borden, müharibənin fast food nəhənginin 2023-cü ilin son rübündə bölgədəki qazanclarına əhəmiyyətli dərəcədə təsir etdiyini söyləyib.
McDonald’s-ın baş direktoru Chris Kempczinski rüblük konfransda investorlara deyib ki, bu müharibənin McDonald’s-ın Yaxın Şərqdəki yerlərinə davam edən təsiri məyusedici və əsassızdır.
CEO Kempczinski, lakin etiraf etdi ki, Malayziya və İndoneziya kimi böyük müsəlman bazarlarındakı müştərilər də boykot səbəbindən uzaq durublar.
Fast food şəbəkəsinin nüfuzunu itirməsi əhəmiyyətli müsəlman icmalarının olduğu hər yerdə hiss olunur.
Səlahiyyətlilər, bəzi təsirlərin Fransa kimi sıx müsəlman əhalisi olan Avropa ölkələrində də müşahidə edildiyini qeyd edib.
Şirkət müharibədən itirilən satışlar haqqında rəqəm açıqlamaqdan imtina edib.
Fast food nəhənginə qarşı boykot çağırışları oktyabr ayında onun İsrail şöbəsi Qəzzaya hücumda iştirak edən İsrail əsgərlərinə minlərlə pulsuz yemək bağışlayacağını elan etdikdən sonra başlayıb.
McDonald’s İsraili də qəzəblə “Fələstin təşkilatlarına” töhfə verdiyini “saxta xəbər” adlandırdığını rədd edib.
İstehlakçıların reaksiyasını dəf etmək ümidi ilə bir çox ərəb ölkəsindəki filiallar İsrail filialından uzaqlaşdılar və bəziləri Qəzzaya humanitar yardım ianələrini elan ediblər.