Qeybət işdə faydalıdır və ən yaxşı məlumat mənbəyidir.
İnterpress.az xəbər verir ki, bununla bağlı konsaltinq firması tərəfindən araşdırma aparılıb.
Müşahidələr zamanı iş yerində dedi-qoduların bir sıra üstünlükləri ortaya çıxıb:
• Onlar iş yerində qeyri-müəyyənliyi azaldır – siqaret çəkən otaqda və ya istirahət zamanı həmkarlar ilə ünsiyyət stressi aradan qaldırır və yeniliklərdən xəbərdar olmağa imkan verir;
• İşçilərə xəbərləri əvvəlcədən öyrənməyə imkan yaradır – bu, mümkün problemlər və münaqişələrə əvvəlcədən hazırlaşmaq imkanı verir;
• İşçilər həmişə öz narazılıqlarını birbaşa rəhbərlərinə bildirmirlər, lakin ürəklərini həmkarlarına çatdırmaqdan məmnundurlar – bu, stressi və neqativliyi azaltmağa kömək edir.
Xuraman Etibarlı
İnterpress.az