Husilərin Qırmızı dənizdə İsrailə məxsus və ya İsrailə gedən gəmilərə qarşı iki aydır davam edən raket və pilotsuz hava vasitələri ilə hücumları beynəlxalq ticarətdə son illərin ən böyük böhranına səbəb olub. Bu barədə interpress.az xarici mediaya istinadən xəbər verir. Asiyadan Aralıq dənizinə çatdırılma xərcləri artıq dörd dəfə artıb. Lakin böhranın eskalasiyası daha geniş iqtisadi nəticələrlə bağlı qorxuları artırır. ABŞ-ın rəhbərlik etdiyi koalisiyanın Yəməndəki husi hədəflərinə qarşı əməliyyatları nə narahatlıqları azaldıb, nə də hücumları dayandırıb.
Dənizçilər ikiqat əmək haqqı tələb etdikcə və sığorta tarifləri yüksəldikcə, gəmiçilik şirkətləri adətən dünya dəniz ticarətinin 12 faizini daşıyan marşrutlardan uzaqlaşır.
Toxuculuqdan tutmuş avtomobil hissələrinə qədər hər şeyi daşıyan, Qırmızı dəniz vasitəsilə Süveyş kanalına üzən və qayıdan yüzlərlə konteyner gəmisi indi Ümid burnu ətrafında səyahət etmək üçün öz marşrutlarına əlavə iki həftə əlavə edir.
Alba Wheels Up logistika mütəxəssisi Vincent Lacopella baş verənləri şərh edib: “Pandemiyadakı son böhrandan bəri xərclərin bu qədər sürətlə artdığını görmədik. Keçən il Covid-19-un bərpası ortaya çıxdıqca qiymətlər düşsə də, tədarük zəncirlərindəki əsas darboğazların çoxu hələ də yükgöndərənlərlə qarşılaşır”.
Freightos yük sifarişi şirkətinin məlumatına görə, Çindən Aralıq dənizinə konteynerlərin daşınmasının qiyməti noyabrın sonundan bəri dörd dəfədən çox artıb.