ABŞ Yol Təhlükəsizliyi Sığorta İnstitutu (IIHS) ABŞ-ın elektrikli avtomobil istehsalçısı Tesla-nın Avtopilot və Tam Özünü Sürmə texnologiyası və böyük avtomobil istehsalçıları tərəfindən bazara çıxarılan digər köməkçi sürücülük sistemlərinin qəza testlərində “yaxşı reytinq” almadığını və qəza nisbətlərini azaltmadığını açıqlayıb.
Bu barədə interpress.az xarici mediaya istinadən xəbər verir.
Sığorta Sənayenin təhlükəsizlik araşdırmaları qolu olan IIHS də qəza məlumatlarına əsaslanan avtopilot və ya digər köməkçi sürücülük sistemlərinin təhlükəsizlik üçün faydalı olduğuna dair heç bir sübut olmadığını söyləyib.
IIHS prezidenti Devid Harki Reuters agentliyinə bildirib: “Biz sığorta hadisələri ilə bağlı məlumatları araşdıra bildik. Bu sistemləri olan və olmayan avtomobilləri araşdıra bildik və daha təkmil sistemlərin qəzaları azaltmadığı qənaətinə gəldik”.
Bununla belə, Harki deyib ki, avtomatik təcili əyləc sistemləri arxadan toqquşmaları 50 faiz, avtomobilin piyadanı vurma sayını isə 30 faiz azaldır.
Tesla CEO-su Elon Musk, avtopilotla işləyən bir Tesla avtomobilinin ABŞ-dakı orta göstəricidən təxminən 10 dəfə və idarəetmə texnologiyası aktiv olmayan Tesladan beş dəfə daha təhlükəsiz olduğunu açıqlayıb.
ABŞ-da tənzimləyici orqanlar Tesla-nın avtopilot sistemindən istifadə edildiyi minə yaxın qəzanı araşdırır.
IIHS-in araşdırmasında, doqquz avtomobil istehsalçısının 14 köməkçi idarəetmə sistemi öz tərəfindən hazırlanmış standartlara uyğun olaraq qiymətləndirilmişdir.
ABŞ Milli Avtomobil Yolları Hərəkətinin Təhlükəsizliyi İdarəsində qabaqcıl sürücüyə yardım sistemləri üçün rəsmi standartlar yoxdur.